Thursday, April 6, 2017

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΜΥΘΟΙ / ΑΡΧΑΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
α/α Τίτλος
ΑΡ1 Αισώπου Μύθοι
ΑΡ2 Αισώπου Μύθοι: Ο Ήλιος και οι Βάτραχοι και άλλοι 6 μύθοι
ΑΡ3 Δαίδαλος
ΑΡ4 Είμαι η Αθηνά
ΑΡ5 Είμαι ο Ποσειδώνας
ΑΡ6 Ελληνική Μυθολογία Αδελφών Στεφανίδη: Τόμοι 2-15
ΑΡ7 Ελληνική Μυθολογία: Ιστορίες
ΑΡ8 Η ζώνη της Ιππολύτης
ΑΡ9 Ηρακλής οι Άθλοι του: Βιβλίο 2
ΑΡ10 Μύθοι και Θρύλοι
ΑΡ11 Μύθοι και Θρύλοι Β' Σειρά
ΑΡ12 Μύθοι και Θρύλοι της Αρχαίας Ελλάδας
ΑΡ13 Μύθοι του Αισώπου
ΑΡ14 Ο Θησέας
ΑΡ15 Ο Πηλέας και η Θέτιδα
ΑΡ16 Οδύσσεια: Η πολυμήχανη ιστορία
ΑΡ17 Οι Πρώτοι μου Αρχαίοι Ελληνικοί Μύθοι: Η Ιστορία της Αράχνης
ΑΡ18 Οι Πρώτοι μου Αρχαίοι Ελληνικοί Μύθοι: Ο Αρίχνας και το Δελφίνι
ΑΡ19 Οι Πρώτοι μου Αρχαίοι Ελληνικοί Μύθοι: Ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος
ΑΡ20 Οι Πρώτοι μου Αρχαίοι Ελληνικοί Μύθοι: Ο Θησέας και ο Μινώταυρος
ΑΡ21 Οι Πρώτοι μου Αρχαίοι Ελληνικοί Μύθοι: Ο Ιάσονας και το Χρυσόμαλλο Δέρας
ΑΡ22 Οι Πρώτοι μου Αρχαίοι Ελληνικοί Μύθοι: Ο Οδυσσέας και ο Δούρειος Ίππος
ΑΡ23 Οι Πρώτοι μου Αρχαίοι Ελληνικοί Μύθοι: Ο Περσέας και η Μέδουσα
ΑΡ24 Οι Πρώτοι μου Αρχαίοι Ελληνικοί Μύθοι: Ο Χρυσοδάκτυλος Μίδας
ΑΡ25 Οι Πρώτοι μου Αρχαίοι Ελληνικοί Μύθοι: Πήγασος, το Φτερωτό Άλογο
ΑΡ26 Οι Πρώτοι μου Αρχαίοι Ελληνικοί Μύθοι: Το Κουτί της Πανδώρας
ΑΡ27 Οι Στυμφαλίδες Όρνιθες
ΑΡ28 Ομήρου Οδύσσεια
ΑΡ29 Πλούτος διασκευή για παιδιά
ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ
α/α Τίτλος
ΕΓ1 Εκπαιδευτική Υδρία Γενική Σχολική Εγκυκλοπαίδεια στη Δημοτική Γλώσσα: Τόμοι 1-20
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
α/α Τίτλος
ΝΕ1 Από τη ζωή των Ελλήνων στη Μαύρη Θάλασσα
ΝΕ2 Ελληνικά με την παρέα μου Τεύχος 1
ΝΕ3 Ελληνικά με την παρέα μου Τεύχος 2
ΝΕ4 Εμείς και οι Άλλοι Επίπεδο 1
ΝΕ5 Καθώς Μεγαλώνουμε Επίπεδο Τρίτο - Τεύχος Δεύτερο 
ΝΕ6 Μαθαίνω Ελληνικά I
ΝΕ7 Μαθαίνω Ελληνικά II
ΝΕ8 Μαθαίνω Ελληνικά III
ΝΕ9 Μαθαίνω Ελληνικά IV
ΝΕ10 Μαθαίνω Ελληνικά V
ΝΕ11 Μαθαίνω να διαβάζω και να γράφω Τεύχος 1
ΝΕ12 Μαργαρίτα: Βιβλίο Μαθητή
ΝΕ13 Μαργαρίτα: Τετράδιο Δραστηριοτήτων
ΝΕ14 Στη Μυθοχώρα με τα φτερά του Πήγασου
ΙΣΤΟΡΙΚΑ
α/α Τίτλος
ΙΣ1 Αθανάσιος Διάκος και Μάρκος Μποτσάρης
ΙΣ2 Μεγάλη Ελλάδα (Σικελία και Ν. Ιταλία)
ΙΣ3 Μέγας Αλέξανδρος
ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ / ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
α/α Τίτλος
ΛΑ1 Εύ Μυτιλήνη Έρτον
ΛΑ2 Στη Μυθοχώρα με τα φτερά του Πήγασου
ΛΑ3 Ελληνικά Παραμύθια Α'
ΛΑ4 Ελληνικά Παραμύθια Σειρά Δεύτερη
ΛΑ5 Ελληνικά Παραμύθια Σειρά Πρώτη
ΛΑ6 Κάτι κατεργάρηδες ποντικοί
ΛΑ7 Να σας πω μια ιστορία 
ΛΑ8 Πάσχα των Ελλήνων
ΛΑ9 Τα ελληνάκια
ΛΑ10 Τα Ωραιότερα Παραμύθια του Κόσμου
ΛΕΞΙΚΑ / ΛΕΥΚΩΜΑΤΑ
α/α Τίτλος
ΛΕ1 Παιδικό Εικονογραφημένο Λεξικό
ΛΕ2 Πολιτική Ζωή και Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αρχαιότητα
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ
α/α Τίτλος
ΛΟ1 Αετοκαβαλάρης
ΛΟ2 Αόρατοι Ρεπόρτερ: Η στοιχειωμένη ταινία
ΛΟ3 Αόρατοι Ρεπόρτερ: Η τελευταία συναυλία
ΛΟ4 Απ' έξω κι ανακατωτά
ΛΟ5 Άρτεμης Φάουλ Βιβλίο 3
ΛΟ6 Άρτεμης Φάουλ Βιβλίο 6
ΛΟ7 Δόντια στο σκοτάδι
ΛΟ8 Δράκε, δράκε, είσ' εδώ;
ΛΟ9 Είκοσι χιλιάδες λεύγες κάτω από τη θάλασσα
ΛΟ10 Ελληνικό Πάσχα
ΛΟ11 Ένα δώρο για τον Τζελόζο
ΛΟ12 Ένας μήνας σαν όλους τους άλλους
ΛΟ13 Επιστήμονες για κλάματα
ΛΟ14 Ζητείται ελπίς
ΛΟ15 Η γάτα που ήθελε να γίνει πουλί
ΛΟ16 Η εξαφάνιση της Ντόροθυ Σνοτ
ΛΟ17 Η Ζωγραφιά της Χριστίνας
ΛΟ18 Η Πέτρα της Ευγλωττίας
ΛΟ19 Η Φανταστική Οικογένεια Γουίπλ
ΛΟ20 Η Χαρά και το Γκουντούν: Το βουνό της τύχης
ΛΟ21 Ιουλίτσα & Ρωμαίος
ΛΟ22 Κακά Κορίτσια
ΛΟ23 Κάπου ν'ανήκεις
ΛΟ24 Κάστρα
ΛΟ25 Κόλιν Φίσερ
ΛΟ26 Μα που πήγαν οι νυχτερίδες;
ΛΟ27 Μαύρη Λίμνη
ΛΟ28 Μην τρως τη μαμά μου!
ΛΟ29 Μια αραβική περιπέτεια
ΛΟ30 Μια βαλίτσα ψάχνει σπίτι
ΛΟ31 Μια τάξη Ένα όνειρο
ΛΟ32 Μια τρύπα στο νερό
ΛΟ33 Ντο-ρε-μι κι ένα σκυλί
ΛΟ34 Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες
ΛΟ35 Ο δράκος που τρώει τα παιχνίδια
ΛΟ36 Ο Επισκέπτης της Νύχτας
ΛΟ37 Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός
ΛΟ38 Ο κλέφτης των καρπουζιών 
ΛΟ39 Ο κύριος Κιουκ έχει λόξιγκα
ΛΟ40 Ο μικρός Μανουέλ και οι φάλαινες 
ΛΟ41 Ο Μικρός Πρίγκιπας
ΛΟ42 Ο Ορφέας και οι Αθλητές του Ανέμου
ΛΟ43 Ο Στρατηγός και ο Γάτος του
ΛΟ44 Ο Τσάρλι και ο μεγάλος γυάλινος ανελκυστήρας
ΛΟ45 Ο Χαμένος Θησαυρός 
ΛΟ46 Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει 
ΛΟ47 Ο Χορός των Στρουθοκαμήλων
ΛΟ48 Οι Μάγισσες
ΛΟ49 Οι Πειρατές της Καμινάδας
ΛΟ50 Οι Σούπερ Καταδιώκτες
ΛΟ51 Οι Τρομεροί Δεινόσαυροι 
ΛΟ52 Όλιβερ Τουίστ
ΛΟ53 Παράξενη Αγάπη του Αλόγου και της Λεύκας 
ΛΟ54 Περιπέτεια στην Καλλιτεχνούπολη
ΛΟ55 Πώς γεννήθηκαν τα όνειρα
ΛΟ56 Ρίκο και Όσκαρ: Το Αίνιγμα της Πέτρας
ΛΟ57 Σπίτι για Πέντε
ΛΟ58 Τα ξύλινα σπαθιά
ΛΟ59 Τα ταξίδια του Γκιούλιβερ
ΛΟ60 Τα Τρία Μικρά Λυκάκια
ΛΟ61 Τα φυλλαράκια 
ΛΟ62 Το Δέντρο που Έδινε
ΛΟ63 Το Μυστήριο των Ξωτικών
ΛΟ64 Το παιδί που δεν αγαπούσε τα βιβλία
ΛΟ65 Το Παράθυρό μας
ΛΟ66 Το ψάρι που μπορούσε να ευχηθεί
ΛΟ67 Τότε που κρύψαμε έναν άγγελο
ΛΟ68 Τρύπωνας ο φαφαγάλος
ΛΟ69 Φιλενάδα, φουντουκιά μου
ΛΟ70 Φλώρα & Οδυσσέας
ΛΟ71 Χάιντι
ΛΟ72 Χαμογελάστε, παρακαλώ!
ΛΟ73 Χριστουγεννιάτικα Διηγήματα 
ΛΟ74 Ως διά μαγείας
ΠΑΙΔΙΚΑ / ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
α/α Τίτλος
ΠΑ1 18 ιστορίες με Πριγκίπισσες και Νεράιδες
ΠΑ2 Γουίνι το αρκουδάκι
ΠΑ3 Μπάμπυ
ΠΑ4 Κουνώντας την ουρά μου…
ΠΑ5 Το Πάρκο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ
α/α Τίτλος
Τ1 Το νερό στον κόσμο μας
Τ2 Καθημερινές Ιστορίες: Καράβια 

No comments:

Post a Comment